SAGA - Prao

Tjenare!!

Bloggen går väl sisådär. Jag glömmer att blogga osv, men nu är det onsdag och jag är här :)
Ingen aning av vad veckans tema är heller.

Idag var jag i skolan, obvious, hade hemkunskap. Älskar det nu när vi har bytt lärare! Den förra var HEMSK. Men iallafall idag bakade vi vaniljbullar, skit smarrigt!!!
Efter vi slutade så hittade Kajsa inte sin mobil så jag fick sitta och vänta medan hon letade. Till slut hittade hon den och ser att hon har ett missat samtal. Hon ringer upp och tror att det är hennes pappa, vilket det inte är och personen som hade ringt la på. Sen gick det upp för oss att det var dagiset, som vi har sökt prao på, hade ringt. Jag ringde upp och förklarade situationen. Det hela slutade med att när jag hade lagt på så skrek jag av lycka och hoppade upp och ner. Ja, fick varsin praoplats.

Onsdagen började dåligt men den har blivit mycket bättre. Vi får se hur den slutar ;)

Nu ska jag läsa om abort. Har valt det i en SO uppgift. Vet inte hur jag ska redovisa dock.


Ha en nice eftermiddag/kväll.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback