FANNY-Året som gått

2012 har varit ett av mina bästa år. Hänt mycket som har varit mycket trevligt att vara med om. 
 
Först och främst så fyllde jag ju 13! YEY!
Sen så slutade jag även sexan och bytte då från en skola med ungefär 70(!) elever till en skola med ungefär 350 elever. En rättså stor förändring. 
 
Men året som har gått har ju trotts allt gått väldigt fort och jag bara blickar tillbaka lite. 
 
Men det bästa under hela året var när jag var till Stadium Sports Camp i Norrköping med min bästa kompis. Har aldrig varit med om något bättre, Det var nästan som en dröm som gick i uppfyllese. 
 
Detta år (2013) blir det Stadium Sports Camp igen med samma person som förra året och jag blir ju liksom nervös bara av att sitta och skriva om det nu... 
 
2013 kommer blir större, bättre och mer magnifikt än 2012!
 
Ha ett fortsatt bra år!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback