SAGA - Saker jag stör mig på på internet

Jag stör myg sjukt mycket på P12: or och fjortisar. Jag skulle kunna sätta punkt där för hela inlägget för att jag blir så irriterad, men jag tänker beskriva lite också varför jag stör mig på dom.
 
Till exempel. Alla dessa H efter ord.
Facebook status av en fjortis: Assåh gmn. Älskarh dej såh! <3333333
No no. Hell to the no with H! Man blir lixom: på riktigt?! Varför, varför, varför? Kan nån förklara för mig?
Okej jag kan erkänna, jag har haft min fjortis period. Jag skrev 'eh', '<333', 'gmn' o.s.v.
 
Och P12: or, men dom bara är där typ. Lägger upp ego bilfer på facebook, drygar o.s.v. Okej, jag lägger upp egobilder på facebook ibland. Ypperligt sällan.
 
 
Och juste, folk som uppdaterar sina facebook statusar hela tiden. Dom promenerar duktigt på mina nerver.
 
Jag kan nog säga 100 saker till, men jag orkar inte rada upp allt ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback