SAGA - Get Your Freak On

#1. Vad är ett smeknamn som bara din familj kallar dig? Har inget. Men min mamma kallar mig för Sasha, vilket även några andra gör.
#2. En konstig vana som du har? Rulla tyg mellan fingrarna (svårt att förklara)
3. Har du någon konstig fobi? Toaletter med många rör på väggarna.
#4. Vilken "hemlig" sång ÄLSKAR du och spelar högt när du är ensam? Havet Är Djupt.
#5. Vad är en av dina största "pet peeves" ("irritationsmoment")? Vgd. 
#6. Vad är en sak du gör när du är nervös? Jag blir röd i fejset.
#7. Vilken sida av sängen sover du på? Så långt mot väggen man kan komma.
#8. Vilket var ditt första gosedjur och vad hette det? En råtta som hette Råttan. Det är det gosedjur jag kommer ihåg.
#9. Vad beställer du ALLTID på Starbucks (alt. Espresso House)? Chai Latte eller Mocha Frappino.
#10. Vad är etts skönhetstips/ tips som du predikar om men aldrig följer själv? Drick mycket vatten.
#11. Åt vilket håll står du i duschen? Olika. Ibland med ryggen mot kranen och ibland med ansiktet mot kranen.
#12. Kan du göra "konstiga" saker med din kropp? Jag kan vrida tummen så den ligger mot handleden.
#13. Vad är din favoritmat/mat som inte är bra för dig men du älskar och äter det ändå?
#14. Vad är en fras som du alltid säger? På sista tiden: Asså jag orkar inte!
#15. Dags att sova- vad har du på dig? Hotpants och T-shirt eller pappas gamla T-shirt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback