ANNA - Om Hanna Widerstedt

Det förvånar mig att ingen har uppmärksammat Hanna Widerstedt! Kanke det inte är någon av oss sju som faktiskt är insatta i bloggvärlden förutom jag, men eftersom jag tycker att denna nyhet är fascinerande tänkte jag ta upp det lite snabbt. Hanna Widerstedt, tjejen hela Sverige hatat med hela sina hjärtan i tio månader, på grund av hennes provocerande videos som "Jag hatar svenska killar" och "Jag vill bara knulla", har nu gått ut med att allt bara var en bluff; vad hon kallar ett konstprojekt. På sin nya blogg, som finns länkad i det senaste och sista widerstedt.com-inlägget, vilket är ett självmordsinlägg, berättar hon om hur hon ville få unga tjejer att vakna upp och inse att dagens ideal faktiskt ser ut såhär, som Hanna Widerstedt, och att istället för att göra en egen blogg fylld långa poster om hur tragiskt detta är, bestämde hon sig för att bli en av dem. Skvallerbloggarna har framställt detta som ett sätt för Hanna att sluta blogga med sin stolthet i behåll, men det flesta, inklusive mig, tror på hennes ord och har nu en stor respekt och beundran för den minst sagt genialiska Hanna Widerstedt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback