EBBA - Musikarbete

Hellu! Just nu så sitter jag hemma i min säng och jobbar lite på mitt musikarbete som ska lämnas in på torsdag. Vi har fått välja en genre som vi ska forska lite om och jag har valt J-Pop och det fanns inte så mycket om den så jag har en "undergenre" som då är K-Pop. Men ja ja, så idag har jag som sagt varit i skolan och efter skolan så var jag med min kompis Frida hemma hos henne och nu så är jag här. Jag ska försöka fixa en bild på mig så snart min dator har kommit igång lite bättre men för tillfället så är det lite svårt... (Min dators hårddisk kraschade för ett tag sen och nu saknas funktionen med min webbkamera, plus att min mobilkamera suger och vi har ingen bra kamera hemma...) Jag ska se om jag kan överföra en bild på mig från facebook senare ikväll. Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag så ses vi kanske sen. Hejdå! ^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback