MAYA - PRESENTATION

Hej allihopa!
 
Jag är Maya och människan som bloggar här på söndagar. Hade egentligen lite högre planer för det här inlägget, till exempel skulle jag ta lite bilder, men självklart blir det problem på det en och det andra sättet så det är som det är...
bilden är från i sommras
 
Jag bor på södermalm i Stockholm och där tilbringar jag större delen av fjortonåriga mitt liv.
Min familj består av mig, min mor, min far och min broder. Min mamma kommer från Brasilien, så jag och min bror pratar portugisiska och vi reser dit då och då.
Jag skrattar väldigt mycket. Skrattar, fnittrar, garvar. Kan inte ro för det, det bara är så.
 
Det jag gillar att göra om dagarna är att vara med mina kompisar, spela handboll, rita och fota. På gymnasiet kommer jag nog gå bild och form.
Musik lyssnar jag på oavbruet och jag lyssnar framför allt på indie och sånt.
Jag älskar att gå på konserter och festivaler, i somras var jag på 6 Gröna Lund-konserter och en dag på way out west. Helt underbart var det!
Annat jag gillar är te, kaffe, franska, doc martens, såpbubblor, fucking åmål, Ellen Page, mustacher, kramar, sommar, vintage-effekter på bilder, brittisk engelska  och Håkan Hellström.
Saker jag stör mig på är läxor, tidiga mornar, dåligt lokalsinne, kyla, dålig musik, dryga fjortisar (stilen är död men beteendet lever vidare) fast utan dem skulle jag inte ha något att skratta åt, hahaha!
 
Mitt liv är ganska enformigt (äta sova, plugga, dö, typ) men ni kommer att få ta del av det varje söndag. Det var allt för idag! Au revoir
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback