MAYA - Kolla det är fullmåne!

Idag har jag träffat Gabbis som jag inte träffat på väääldigt länge. Vi gick ut och fotade, eftersom hon behövde en ny profilbild. Fick en hel del fina bilder faktiskt!
 
Jag har vart sjuk hela veckan så jag har missat en massa och inte träffat nån kompis på 6 dagar! Blir helt konstig då, så tack Gabbis för att du räddade mig!
 
Inatt så blev det vintertid. Det betyder att solen gå ner mycket tidigare och man blir helt deprimerad. Det är bara att kolla ut genom fönstret så ser man en stor fullmåne trotts att klockan bara är halv sex! JAG DÖÖÖÖÖR!! Och inte nog med det, den går ner tidigare och tidigare för varje dag som går! SÅ HÄR SKA VI LEVA I TYP ETT HALVÅR!
Nej, nu packar jag väskorna och drar till Bahamas.
 
Ciao!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback