FANNY-Saker Jag Stör Mig På På Internet

Ärligt talar så är det mycket jag stör mig på på internet men mest av allt är det Facebook! Där kan alla människor i världen uttrycka sig på många olika sätt! Jag hatar det! Som tillexempel:
  • Mina känslor för dig blir större och större för dig varje dag!
  • Det snöar ute!
  • Hej allihopa! Har inte skrivit så mycket på sistonde för att min data har varit trasig men nu funkar den. Jag har i alla fall varit med Britta idag. Vi målade och snackade killar. osv!
Om jag ska säga allt annat jag stör mig på så skulle det ta ett bra tag så slutar nu. 
 
Bye!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback