FANNY-Presentation

Lördag! 
 
Lördag betyder min dag och min betyder att det är Fannys dag. 
Jag heter Fanny Margaretha Inez Larsson. Ärligt talat så tycker jag bättre om Larzon. Med Z alltså. Mest för att det ser lite mer snittsigt ut. 
 
Men i alla fall. Jag är en trettonårig tjej. Det betyder att jag ör den enda tjejen på bloggen som är född 1999. 
Jag bor i en mabbad liten by vid namn Vittinge. Jag bor i ett rött hus som står ute om natten. Men tyvärr inte på dagen. HAHA! Jag bor i huset med min mamma Eva, Pappa Johan, Syster Frida (16) och bror Robert (11). Vi har en hund och två katter. Min hund heter Guy och är en Beagel precis som Snobben! Mina två katter heter Pepsi och Sotis. 
 
Fakta om mig:
Jag älskar sport. Spelar ingen roll vad för sort, älskar det ändå. Sen finns det ju vissa sporter jag gillar mer än andra. Sporter som jag tycker extra mycket är Innebandy, Fotboll och Ishockey. Jag spelar både Innebandy och Fotboll men tyvärr inte hockey. Enligt mig så skulle mitt liv inte vara något utan hockey. Hockey är helt enkelt mitt liv. Vart som mest beroende av det i vintras när Sverige vann JVM Guld i hockey i Calgary Canda. Mitt hjärta klappar som mest för Leksand! Äkta Leksing är just vad jag är.
Sen gillar jag även att läsa, skriva och titta på film. Och speciellt svensk film. Jag är även extra förtjust i tjej filmer. 
 
Om mina vänner skulle beskriva mig med 2 ord (kunde inte komma på 3 saker) så skulle dom nog säga rolig för dom skrattar alltid när dom är med mig och snäll för annars skulle dom nog inte vara kompis med mig. 
 
 
                                                                        
                           This is me!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback