FANNY-Get Your Freak On 15 Questions

#1. Vad är ett smeknamn som bara din familj kallar dig? Fjant från filme "Trolltyg I Tomteskogen" :)
#2. En konstig vana som du har? Måste ha mat varannan timme och knäcka fingrarna...
#3. Har du någon konstig fobi? Jag är äckligt rädd för att svälja något sorts småkryp när jag sover!
#4. Vilken "hemlig" sång ÄLSKAR du och spelar högt när du är ensam? Nepp
#5. Vad är en av dina största "pet peeves" ("irritationsmoment")? Har nog inget
#6. Vad är en sak du gör när du är nervös? Biter på naglarna, sjunger och stampar i golvet. Om jag är riktigt nervös kan jag till och med göra allt på samma gång! :D
#7. Vilken sida av sängen sover du på? Antingen långt ut på sängen med ansiktet ut i rummet eller så ligger jag inne i väggen! ;)
#8. Vilket var ditt första gosedjur och vad hette det? En nalle björn vid namn Nalle. Jag var en kreaktiv liiten skit som barn.
#9. Vad beställer du ALLTID på Starbucks (alt. Espresso House)?  Finns inget sånt i Vittinge. 
#10. Vad är etts skönhetstips/ tips som du predikar om men aldrig följer själv? Smörja in ansiktet regelbundet. 
#11. Åt vilket håll står du i duschen? Ryggen inåt
#12. Kan du göra "konstiga" saker med din kropp? Äta upp min knytnäve och stortå! :D
#13. Vad är din favoritmat/mat som inte är bra för dig men du älskar och äter det ändå? Pommesfrites
#14. Vad är en fras som du alltid säger? Jupp! Yes!
#15. Dags att sova- vad har du på dig? En för stor T-shirt, ett par pyamas byxor och raggsockor. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback