EBBA - Presentation

Hej jag heter Ebba (no shit) och jag är 14 år. Idag är det tisdag och eftersom att tisdag är min dag så ska jag skriva idag eftersom att det är tisdag och tisdag är min dag. -.- Nej, men seriöst. Jag bor på Gotland och jag går i skolan i Visby. På fritiden gillar jag att vara med kompisar, se på manga, dansa, lyssna på musik och äta choklad. Jaha, nu då? JAG GILLAR SMULTRON! Och minecraft. Och uttrar (typ Ed. Från Brandy och herr Morris....) Tack och hej leverpastej! Nej, men seriöst hej då!

PS. Alla mina bilder är borta så ni får nöja er för nu DS.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback