EBBA - Irritations Moment

Hej hej! Så idag tänkte jag snacka om saker som jag stör mig på här på internet, så jag börjar med youtube. Ni alla har antagligen någon gång varit med om att när ni ska titta på en video så kommer det upp en "kort" reklamfilm? Ibland så kan man ju hoppa över annonsen men ibland inte. Jag tycker personligen att det super irriterande och sitter och trycker på "Du kan hoppa över annonsen om 5 sek" som en liten idiot fram tills det att den faktiskt försvinner. Sen har vi ju alla dessa ads som poppar upp och berättar att du är den 999.999.999 besökaren på hemsidan och att du kan vinna ett pris om du svarar rätt på en fråga. Och sist men inte minst har vi ju den förbannade "Webbsidan kan inte visas". Det är nog det värsta på hela internet (min åsikt).


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback