EBBA-Get Your Freak On

#1. Vad är ett smeknamn som bara din familj kallar dig? Har inget, eller kanske typ trollunge...
#2. En konstig vana som du har? Jag säger Hellu till alla.
#3. Har du någon konstig fobi? Jag gillar inte toaletter utan speglar.
#4. Vilken "hemlig" sång ÄLSKAR du och spelar högt när du är ensam?
#5. Vad är en av dina största "pet peeves" ("irritationsmoment")? K.
#6. Vad är en sak du gör när du är nervös? Skrattar ihjäl mig eller blir blyg.
 #7. Vilken sida av sängen sover du på? Långt ut på kanten, från väggen och med ansiktet mot rummet.
#8. Vilket var ditt första gosedjur och vad hette det? Jag hade en hund som hette Lukas. Jag kommer inte ihåg något annat.
#9. Vad beställer du ALLTID på Starbucks (alt. Espresso House)? Vi har inte Starbucks på Gotland.
#10. Vad är etts skönhetstips/ tips som du predikar om men aldrig följer själv? Kläm inte finnar så länge de är små och inte gula.
#11. Åt vilket håll står du i duschen? Med ryggen mot kranen.
#12. Kan du göra "konstiga" saker med din kropp? Jag kan lägga höger ben bakom nacken.
#13. Vad är din favoritmat/mat som inte är bra för dig men du älskar och äter det ändå?  Ingen aning...
#14. Vad är en fras som du alltid säger? Hellu!
#15. Dags att sova- vad har du på dig? Ett par shorts och en T-shirt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback