EBBA - Det var ju inte meningen direkt...

Hej hej! Så Idag går jag som vanligt i skolan och jag har just nu rast men jag tänkte snacka om ett litet problem jag har. Jag är som ni redan vet helt besatt av manga och när man har tittat klart på en serie så blir det lite "Jaha, nu då?". Så i söndags så var jag inne på www.youtube.com och kollade runt lite, då gick jag in på en kanal och tryckte in på spellistor-favoriter. Stort misstag! Jag hittade en musikvideo som var med manga och jag blev intresserad och tryckte på den. Serien som den kom från hade jag aldrig i hela mitt liv varken sett eller hört någonting om och titeln på videon var "Hiei (någonting)", så jag tänkte att jag kunge googla det. Jag googlade Hiei och fick inga resultat på vart karaktären kom ifrån. Så jag gick tillbaka in på youtube och sökte på "Hiei episode 1 english dub" och jag fick inga träffar, så jag gick tillbaka till musikvideon och hittade serien på något mystiskt sätt och den heter "Yu yu hakusho". Det var min andra gissning. Inte...
Huvudkaraktären i serien är då Yusuke (uttalas: Juskei). Problemet jag ville få fram var att jag gjorde såhär med alla mangaserier som jag tittar/tittade på. (Alltså Naruto, Bleach, Rurouni Kenshin, Death note och nu Yu yu hakusho). Ja ja, nu ska jag på lektion så vi ses i eftermiddag!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback