SAGA - One Direction

Ja, det här kan ta lång tid.
 
Nobody Compares från deras nya album Take Me Home.
 
One Direction är gudomliga. Dom är så vackra! Och deras röster.
Killarna (jag kallarr One Direction killarna för mina kompisa fattar vilka jag snackar om då ;) ) är min inspiration i allt galet jag gör, hehe. T.ex. skrika 'Kevin' när man ser en duva, åka på bagagevagnen (ska prova det imorn) och absolut börja älska morötter.
 
 
Killarna har gjort så att jag och tusentals andra har vänner över hela världen.
 
Dom ger tillbaka till sina fans också, det gillar jag :)
Fast deras management är jag inte tjenis med. Niall fick inte sjunga i Torn Up All Night turnén, men vi Directioners skapade en revolution genom att twittra och instagramma i hashtagen #LNS , vilket betyder Let Niall Sing. Så vi är ganska epic, men ibland väldigt skrämmande. Vi har fått tag på killarnas pass foton, vart Niall bor (om det nu är sant), brytit oss in i säkerhetskamerorna på en flygplats o.s.v.
Ibland är Directioners för mycket, men oftast väldigt roliga ;)
 
Harry, Liam, Niall, Zayn och Louis.
 
Så varför gillar jag One Direction? För att Hedvig tvingade mig, inte för att det gör nåt.
Dom är roliga, trevliga (kan inte intyga på det eftersom jag inte har träffat dom, men alla säger att dom är det), snygga och kan sjunga.
 
Jag har då fallit för Harry Styles, 18 bast och snygg som fan!
Han har det mesta jag söker i en kille, brunt lockigt hår, kan laga mat, har körkort, är snygg och gillar bananer. Undrar om han gillar vitlökssås?
 
Min kompis Fanny skickade den här bilden på Harry och skrev att jag liknade Harry här för jag ler alltid stora leenden. Det gjorde min dag ♥
 
Jag tror jag helt enkelt inte kan skriva i ord hur mycket jag älskar Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik och Liam Payne.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback