MAYA - Mitt höstlov

Som ni kanske vet var jag i London med min familj (jag berättade det här för n vecka sen, men jag måste berätta en gång till). Vi såg alla turistgrejer där som Big Ben, Buckingham palace, picadilly circus. Har vart på museeum och hoppats på att träffa någon av mina favorit youtubare (vilket jag tyvärr inte gjorde...).
 
Annars har jag också:
Vart på ställen som syns i alla möjliga london-filmer...
åkt en hel del tunnelbana
Vart på en pub och ätit fish and chips (vilket inte var så fantastiskt... det var helt enkelt friterad fisk och pommes)
Stått och sett lite sådär cool ut på Camden market.
promenerat i Hyde Park
pratat en hel del engelska
kollat på utsikten från Tate modern (min kropp ser inte särskilt vacker ut på den bilden, ser lite ut som en godisklubba)
↑gått på Millenium bridge, som ni kanske känner igen från Harry Potter och dödsrelikerna del 1. ↑ Och mycket mycket mer!
 
Något rätt så jobbigt var den smått klaustorfobiska känslan man fick av alla turister, det var sjukt mycket folk som gick på de inte så breda gatorna, men min känsla av London var väldigt bra, jag åker gärna dit igen!
 
 


KOMMENTARER
Anna

Vad söt du är Maya! :D Haha jag känner starkt hat för de engelska tunnelbanorna xD

2012-11-12 23:35:56
URL: http://epic-zombie.tumblr.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback