Maya - Mina idoler (inte riktigt men ändå)

Hej allihopa!
Förlåt att min chubby bunny video inte är uppe (2 veckor för senad) men jag ska försöka få upp den imorn!
Veckans grej var att prata om idoler men nu råkar det vara så at jag faktiskt inte har några människor (eller annan varelse heller för den delen) som jag beundrar, så jag tänkte visa mina favorit youtubare!
 

Marcus Butler @marcusbutlertv och Alfie @pintlessblog
 
Himla härliga!
 
Sam Pepper @officialsampepper och Jack Harries @jacksgap, kollar mest på Sam, men ibland jack också.
 
 Harrison Webb @omgharrisonwebb

Charlie Mcdonell @chalieisocoollike och det var faktiskt en annan video jag skulle bädda in men den här kom upp i stället :O jag har faktiskt inte sätt den här än...
Jag älskar brittisk engelska och kollar framför allt på brittiska kanaler, vilket jag har smittat Lisa-Maria med mohahahah >:)
Kollar också på William Spets, Linnea Näslund, Pediepie, Caspar Lee, Bertiebertg och en massa andra.
 
De här videosarna var inte ens så jätteroliga men min humor är dålig så det går hem hos mig...
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback