LISA-MARIA - Klotter från något år sedan?

Titeln säger allt, jag hittade en gammal kalender från något år sedan men massor av klotter/fanart. Jag har blivit mycket bättre och ville egentligen bara dela med mig av de gamla bilder jag hittat.
 
 
 
   
Fanart:  Detta är en random skiss av Noodle från Gorillaz. (Ett av de bästa banden någonsin)
Skiss: Skiss av en flicka som var inspirerad av japanska tidningen KERA.
Skiss: Skiss av en vacker fe. Jag har en grej för feer.
 
Fanart/skiss: Älskar Kerli och hennes Bubble Goth. Denna är väldigt inspirerad av henne


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback