LISA-MARIA - 15 Saker ni inte visste om mig

Hej allihopa! Har ni saknat mig?
Jag ber om ursäkt för att jag inte postade förra veckan, jag har mycket pågång och glömde helt enkelt.
 
Men nu över till 15 saker ni inte visste om mig.
 
1. Den japanska j-pop duon "capusle" är en av mina absoluta favorit "artister" 
2. Jag pratar engelska i princip hela dagarna.
3. Jag studerar ryska, spanska, engelska, svenska och japanska. (sistnämda på fritiden)
4. Jag vill flytta ifrån Sverige så snabbt som möjligt.
5. The Concrete Loves My Shoes är min absoluta favoritblogg.
6.När jag är hemma själv brukar jag baka kakor. (De står i ugnen just nu)
7. Jag tycker att smink är kul.
8. Jag målar, tecknar och tar ofta bilder.
9.Jag såg min första anime på nätet (som jag själv letat upp) när jag gick i trean. (cardcaptor sakura)
10. Jag har så pass många CD-skivor att de inte får plats i min hylla längre. 
11. Som 10:an fast med kassetter. (inte VHS, utan dem med musik)
12. Jag älskar AndroGenetics
13. Jag är 172 cm lång.
14. Mina favoritprogram på TV (alltså inte animes) är Rupaul's Drag Race och Project Runway.
15. Jag träffade Anna ( måndag) på en språkresa till USA
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback