LDN

Nu kom jag just hem från affären där jag var och köpte marsmallows till chubby bunny challenge (videon komer upp lite senare ikväll). Jag måste sett väldigt sorglig ut när jag gick in i affären helt forever alone och köpte en stor påse med marsmallows, sen fick jag gå förbi en bio där alla sitter med sina kompisar och pojk/flickvänner och myser och jag måste ha sett ännu mer forever alone ut. Yay.
 
Gullig.
 
 
Men idag kom jag hem till Sverige från London där jag har tillbringat mina senste fem dagar och har haft skitkul! (och gått så mycket att jag har ont i mina fötter)
Jag och min familj bodde hos några kompisar där som bor en liten bit utanför stan. Vi var på alla möjliga typiska, turistfyllda londonställen (big ben, picadilly circus, buckingham palace, etc...), gick och shoppade på oxford street som var hemskt eftersom det var så fullproppat med folk att det knappt gick att ta sig fram (slutade med att jag som sparat inför det här köpte bara två tröjor), och en hel del mer. Ett ställe jag verkligen gillade var Tate Modern som är ett konstmuseum.
Jag skulle kunna skriv hur länge som helst om London men det skulle ni inte orka läsa, så det här får räcka.
 
Kika in här lite senare, för då kommer min chubby bunny video upp!
 
PS. EN STOR APPLÅD FÖR SAGA SOM GÄSTBLOGGADE HÄR NÄR MITT INTERNET INTE VILLE SAMARBETA, HÄR ÄR ETT ♥ DU FÖRTJÄNAR DET!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback