FANNY-Idoler

Mina idoler är inte direkt den sortens idoler som alla andras. Jag slår vad om att du som läser det här tänker på en sångare Gull exempel när jag nämner ordet idol eller idoler. Mina idoler kan vara en sort idoler för en del människor som har samma intresse. Mina idoler är...


HOCKEY SPELARE!!!

Min största hockey idol eller vad man säger är Filip Forsberg. En grym spelare som är enbart 18 år. Han läser spelet som en gud och spelar även som en. Han spelar i det bästa laget i världen.
Leksands IF<3
Därpå att han blivit uttagen till årets Junior VM trupp.
Förra året blev uttagen till både Junior VM truppen då Sverige fick JVM guld och till J-18 VM laget där dom kom till final fast förlorade mot USA med 9-0.

Kärleken för självaste sporten växte i vintras när jag och syrran bestämde oss för ätt kolla en av JVM matcherna när den gick på tv. Jag känner MIG riktigt stolt som satte mig ned med syrran och kollade den matchen. För er som också är intresserade av hockey. Junior VM börjar den 26 December.

(jag ber om ursäkt för om bilden är lite liten men skrev detta via mobilen)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback