FANNY-15 saker du inte visste om mig

1: Är en av få som tycker skolmaten smakar bra
2: Skriver nästan aldrig med killar på FB för är rädd för att dom inte ska svara
3: Är Laktosintolerant
4: Blir lätt förbannad på allt och alla när spelar match i till exempel Innebandy eller Fotboll
5: Spelar fotboll med killrana i vår förening
6: Jag kan åka Snowboard men föredrar slalom
7: Vill bli hockey proffs
8: Bara för att det är riktigt tuff sport!
9: Vill bli kille för att kunna lyckas som hockey spelare...
10: Har redan nu börjat planera min framtid
11: Biter på naglarna och kan verkligen inte sluta!
12: Gillar skolan
13: Mitt favorit lag är Leksand
14: Min familj betyder väldigt mycket för mig
15: Mina hundar är långa och tjocka. Precis som korvar!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback