EMELIE - Idol

Hej mina fans! 
Denna dag är det min dag igen och också min födelsedag,
 
så jag hinner inte skriva så mycket. Men iallafall. 
Jag har så sjukt många idoler, hinner inte förklara varför men jag slänger  upp några bilder på folk jag älskar. 
One Direction- mina favoriter<33333333333333333
 
Janoskians- <3333
Cher Lloyd- min girlcrush
 
Cimorelli - mina fina! Jag har faktiskt pratat med dom :D
 
Little Mix - Så underbara!
 
Glee Cast - åh favorit serie (gammal bild....)
 
Olly Murs - Ska se han live imorgoooooon!<3
 
Demi Lovato och Taylor Swift - åh dom är bäst (skiiiit gammal bild)
 
Jayme Dee - ååh hennes röst<3
 
 
VÄRLDENS SÄMSTA INLÄGG, MEN SKA PÅ STAN OM 10 MINUTER, MÅSTE SKYNDAAA


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback