EMELIE - Dagens låt

 
One Directions nya album är nu ute, jäääääääääävlar vad bra det är, fyfan. 
Men jag är faktiskt helt såld på den här låten, går på replay hela tiden. Lyssnar ju självklart på hela albumet också, men när den här låten kommer går den om några gånger, sedan går jag vidare i albumet. 
 
Annars då, hur mår Emelie? Jo tack för frågan, jag mår riktigt bra! Helt jävla kär i One Direction så jag kan inte beskriva min känsla, hållt på i typ 1½ år nu, ååhh tröttnar aldrig! En vecka tills jag blir fjorton år. Taggaaaa, nu ska jag äta, sedan dra mig mot mitt gamla gymnastiklag som ska ha träningstävling och sedan vidare mot kuggen och hänga där tills det stänger. 
Puss
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback