EMELIE - 15 saker du inte visste om mig

1. Jag är gluten intolerant
2. Jag HATAR broccoli
3. Disney Channel är bland det bästa jag vet
4. Jag älskar Nalle Puh, och sköldpaddor! 
5. Jag har gått på hopprep, asså på fritiden. Låter konstigt, men det var riktigt kul, och jag var grym
6. Jag sover fortfarande med gosedjur, han är en leopard och heter Leo
7. Cher Lloyd, Naya Rivera, Demi Lovato, Mila Kunis och Rita Ora är mina tjejcrusher
8. Jag är beroende av Instagram! följ mig @emeliegawerth 
9. Jag älskar Julen och snö, men jag älskar även sommaren och värme
10. Just nu vill jag inte ha något annat än en systemkamera


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback