EBBA-Tillbaka

Hej! Jag är ledsen att jag inte bloggade förra veckan men jag var jättetrött för att jag hade rest hela dagen innan. Nu är jag ju hemma och pigg igen så nu kan jag blogga. Idag så försov jag ming en timme men jag hade jour så det var ju tur... (Jour=Hjälpa till i Caffis eller Biblioteket och jag var i Caffis). Jag stod i Caffis med Frida Och Maja och det var jättekul. Vi stod i Caffis igår och vi ska stå imorgon också. I helgen så var jag med min kompis Sofia och vi spelade Minecraft. (Jag rekomenderar spelet). Det var ju GGN i helgen och det var ju kul! GGN är en cross tävling och folk runt om i Sverige (och kanske utanför också...) kommer till Gotland-Toftaskjutfält och kör cross hela dagen typ. Jag berättar mer sen. Ja ja nu ska jag spela MInecraft med Sofia igen så vi ses!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback