EBBA-Idoler (Masashi Kishimoto)

Hej! Så idag tänkte jag skriva lite om min "idol" (jag har ingen idol så jag tog någon som jag tycker är otrolig). Min "idol" är Masashi Kishimoto. Så vem är Masashi Kishimoto? Masashi är skaparen av manga serien Naruto. Personligen så tycker jag att det är den bästa srien någonsin. Fast den är inte klar ännu! (Länk till sidan där jag tittar på Naruto: www.narutoget.com). Masashi har en helt otrolig teknik när han ritar! Serien Naruto är uppdelad i två olika "säsonger". Den första heter helt enkelt Naruto och den andra heter Naruto Shippuden.
 
Från den gamla goda tiden! (Från vänster: Sasuke Uchiha, Sakura Haruno, Naruto Uzumaki och Kakashi Hatake. Gamla team 7)
 
Från Naruto Shippuden! (Från vänster: Sai, Sakura och Naruto. Nya team 7).
 
Ja, det var nog allt från mig just nu men vi ses senare!!
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback