EBBA-Idetorka, så jag snackar om obetydligt skit

Jag har idetorka! Jag vet imte vad jag ska göra för att jag har redan gjort min läxa till bilden, det finns inget kul på facebook och det finns inget nytt på youtube. Jag avskyr verkligen att ha tråkigt. Var det bara min föräldrar som alltid svarade mig med ett "För att kunna ha roligt måste man ju ha tråkigt ibland" varje gång jag sa att jag hade tråkigt? Det kanske bara var dom... Ja ja, så idag så hade jag Italienska och då lärde vi oss att typ boka ett hotellrum eller något i den stilen och sen hade vi matte i mattelabbet och för en gångs skull så fick vi faktiskt spela spel också (jag pusslade). Jag är så extremt dålig på att pussla! Det är ju helt sjukt. jag kan inte ens lägga ett vanligt pussel så hur ska jag då kunna lösa ett mattepussel?! (Mattepussel=ett pussel som bara består av "tetrisbitar" och så ska man bygga en rektangel). Jag satt med lösningarna i handen och pusslade med den andra. Sen fick jag ju för mig att jag skulle lösa en rubix kub och det mina fina vänner  är ju alltid lika roligt om man har dåligt tolamod. Jag misslyckades totalt! Jag hoppas att du läser detta inlägg uppskattar mina tankar om obetydligt skit som ingen egentligen bryr sig om över huvud taget.
 
Ses sen! ^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback