EBBA-Barnprogram

Hallå i blåbärsskogen! Så idag på lunchen i skolan satt jag, Firda, Felix och Martin och disskuterade barnprogram. Vi snackade om att barnprogram inte är lika bra nu som de var när vi var små och vilka barnprogram som var bäst. Jag vet att jag brukade titta på: Pingu, Ozzy & Drix, Harleys hittegods, Teletubbies, Tweenies, Gnottarna, alla program som tillhörde Disney dags och många fler. I alla fall så blev det totalt kaos vid bordet och Martin och Felix satt och försökte förstå vad jag och Frida pratade om för att allt vi gjorde var att sitta och skratta, veva med armarna och sjunga på olika intron till programen. Ja ja, nu ska jag äta kvällsmat men jag ska skriva mer sen jag lovar.
Skräphögen har talat!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback