EBBA-15 Saker Du Inte Visste Om Mig

1. Jag brukar tappa bort mina nycklar...
2. Det är aldrig jag som hittar mina nycklar...
3. Det är alltid min mamma som hittar dem.
4. Jag har två oöppnade förpackningar kladd i mitt rum.
5. Jag ifrågasätter min vänskap med Frida.
6. Jag har ett streck i mitt tak.
7. Det är inte ett streck, det är en spricka.
8.  Jag har en blomma i mitt fönster som ser ut som Shreks öron.
9. Jag samlar på Barbie filmer.
10. Jag har spelat tetris i min mattebok med mig själv.
11. Min mobil har gått i pension.
12. Jag säger inte ah.
13. Jag säger å.
14. Jag samlar på diddlar.
15.Mamma har en ödla som heter Dido.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback