ANNA - Heartthrob artwork

Tegan and Sara Heartthrob
 
Förutom att jag har stressat över den amerikanska presidentvalet och Sverige Demokraternas ständiga skandaler, har Tegan and Saras nya album med Justin Bieber-titeln "Heartthrob" varit något som skrämt skiten ur mig. Mest av allt har jag oroat mig för att deras underbara designer Emy Storey inte ska vara involverad i artwork till omslaget av skivan, eftersom att hon inte verkar ha varit delaktig i tröjor och singel-omslag som Tegan and Sara uppdaterat sin shop med. Jag var helt övertygad om att Emy skulle vara utesluten, men i fredags gjorde Tegan and Sara abumets omslag offentliget, och gissa vad? Emy Storey är ansvarig för albumets artwork! Ni kan inte förstå hur lättad jag är! Har skrikit lite och hoppat runt i huset av lycka. Gud, jag har verkligen sjunkigt till en extrem fangirl-nivå här, haha. Jämför Tegan and Saras omslagsproblem till SD ... vad pinsam jag är, haha.
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback