SAGA - Julklappar

(Förlåt för försening, jag postade detta inlägg på min egna blogg haha)
 

Hejsan och förlåt för dålig uppdatering från mig. Prov, läxor, skolavslutning, jul osv 


Jag har för mig att veckans tema är julklappar eller är jag helt lost? Jag kör julklapps tema iallafall, haha.

Vad har jag fått? USA strumpor, USA och två UK skal till min iPhone, lakan med USA. Ehm, jag är USA freak hehe. En klockradio som även är högtalare till iPhone och iPod. Present kort, pengar, Bones säsong 5, böcker. Min farmor har sytt ett örngott till mig och broderat in ett S eftersom jag heter Saga :)
Sen har jag fått lite mer saker. Jo, juste! En pälsmössa! Lövert.


God jul, eller det kanske är försent? 

Bilder: 



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback