SAGA - Jul igen

Hej!

För det första, jag måste till Dressman, måste kolla på en skjorta. Måste komma ihåg det här. Det är typ en jul skjorta som jag vill ha, från Dressman, haha.
För det andra, sorry att jag inte hat bloggat men jag har varit i Egypten :)


Jag gillar inte snö. Det är kallt och blött. Och man måste ha på sig tjocka vinterjackor och tunga vinterskor. Suck. Jag vill ha sommar och värme.
Jag kom tillbaka från Egypten förr förra veckan, det regnade när jag kom hem, och sen började det snöa efter några dagar. Inte kul!

Men julen är mysig, men kall. Snön är fin absolut, men kan man inte få se snön på avstånd? Typ på träden i skogen? Varför måste den va på marken? Det blir snorhalt, dom plogar inte, sandar inte.
Nu ska jag sluta klaga, haha. Jag vill bo i ett varmt land iallafall.


Här är en bild jag tog hemma hos min kompis:



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback