MAYA - fangirls

Idag var jag och Lisa-Maria på youtubaren Sam Peppers fanträff i gallerian/kungsan.
Jag trodde inte att det skulle vara så mycket folk, men jag hade väääääldigt fel. Det var så mycket folk så att vi kastades ut ur gallerian!
Sen, efter mycket krångel, tog alla sig till kungsan där det bildades en lååång kö. Som vi antagligen stog i, i en timme innan vi träffade Sam. SOM VI FICK TRÄFFA I TYP 30 SEKUNDER VAR!!! :( damn you Sam! (fast jag är glad ändå)
Men han hade brottom och det var sjukt stressigt och hundratals fangirl som skrek och var jobbiga, så han är ursäktad.
Lisa-Maria och Sam

Jag och Sam. Vi blev inte så vackra, men det är bara för att LM inte lyckades använda systemkameran x)

Sam, omringad av flickor i nedre tonåren.
 
Så veckans tema var tjej, och jag tänkte prata om fangirls.
Tjejer som skriker och gråter eftersom de har sett sin idol/idoler.
Jag förstår inte!
Jag skulle aldrig börja gråta för någon som jag aldrig har träffat överguvudtaget.
Varför är detta en grej som bara tjejer gör (oftast) på killar? Varför kan det inte vara tvärt om?
Ibland slutar det med att man skadar människan som man avgudar eftersom det är så många som vill fram på samma gång.
Sluta vara så extremt fangirliga. Snälla.
 
OK det där blev en ganska dålig text, men så är det ibland.


 

 

 


KOMMENTARER
Annna

Jag fangirlar över Tegan and Sara xD Fast jag tror att om jag träffat dem hade jag blivit jättenervös och inte kunna få fram ett enda ord på engelska = skrikdelen är inte ikluderad i min form av fangirling.

2012-12-21 13:00:28
URL: http://epic-zombie.tumblr.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback