MAYA - det här går ju inget vidare

Idag är det den andra december. Snön knarrar under kängorna när man går på gatorna och kinderna blir röda av kylan. Minns ni, för bara en vecka sedan var det bara mörkt och blött. Ganska konstigt att det kan ändras såhär snabbt.
 
Iallafall, idag drog jag iväg för att kolla på en match med mitt lag mot min kompis lag.
På tunnelbanan får jag ett sms:
 
Vart är du?
 
Jag är på väg, men jag ska inte spela, svarar jag.
 
Hahaha vi har redan spelat, och vi vann!
 

Vänta va? Har de redan spelat matchen? Förvirringförvirringförvirring
Sedan ringer min kompis och jag får reda på att jag har blandat ihop matchstarten med samlingen och därför missat hela matchen. Jag erkänner. Jag suger.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback