LISA-MARIA - Min bebis

 
Detta är officiellt min nya bebis, visst är den vacker?
Detta var vad jag fick i julklapp nu på julafton (vilket är idag ju!).
 
Jag kan inte komma över hur jäkla awesome den här gitarren är, fick en asgrym förstärkare till vilket bara är ett stort plus! 
 
Man sitter ju på nätet och de flesta brukar få långa listor med saker så här till jul, för mig duger det här perfecly fine och jag är överlycklig. Mitt rum håller på att bli en musiksal, har allt:
 
En elgitarr (<3)
En akustisk gitarr
Synt/keyboard
mickar
balalaika
riktigt piano (dock i vardagsrummet)
 
Jag är så musikalisk <//3


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback