FANNY-Tjejer

Veckans tema är tjejer och man fick helt enkelt tolka det som man ville. Som jag hade tänkt mig det hela var det typ vad jag tycker om tejer och sånt. 
 
Ärligt talat finns det tillfällen då jag önksar att jag inte var tjej. Tillfällen där jag helt enkelt vill vara kille. Sånna tillfällen uppstår riktigt ofta! Men varför uppstår dom här tillfällena?! Jo! Det finns en del personer i mitt liv som ofta ska prata om hur jobbigt deras liv är och som då förväntar sig att ja är världens j*vla psykolog som kan hjälpa dom. Fan heller! Och varför skulle en tjej liksom gå fram till en kille och börja prata om något sånt! Fast det beror ju så klart vad killen och tjejen har för relation. 
Men sen vill jag bli kille även för att jagh ska kunna bli något riktgit stort inom hockeyn! 
Och att vara tjej har väl även både för och nackdelar. 
Fördelarna är ju precis som William Spetx säger. Vi har en riktigt jäkla bra anledning till att vara borta från idrotten fast jag föredrar då att vara borta från badet. Hatar helt enkelt att visa upp min kropp. Nackdelarna är ju helt enkelt att man inte riktigt har samma rättigheter som killar! Och det gör mig helt klart förbannad. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback