EMELIE - julklappar

God Jul i efterskott, haha?
 
Denna veckans tema är julklappar, jag har ingen ork alls att ta kort på allt. 
 
Julklapparna jag fick:
iPhone 5
600 spänn
Biokort 100
Tröjor
Choklad
Sugrör
Godis
Armband
Wreck This Journal
Pennor till WTJ
One Direction block och pennfodral
Rosa mysdress från Cubus
Jack Wills hoodie
 
Sen har jag inte fått allt än. 
 

Världens bästa julklappar har jag fått, älskar allt! 
Imorgon åker jag upp på stan i mellandagsrean med en vän, sen sticker vi hem till henne och kör massa olika challenges, yää. 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!


KOMMENTARER
Saga

Kan du visa din JW hoodie! Asså vill också fan ha en :thumbup:

Svar: Jadå, det kan jag. Jag kan fixa det imorgon, om jag inte glömmer bort det ;) Men ska jag skicka till dig på facebook eller lägga upp på bloggen? :)
/ Emelie
Weekly Apocalypse

2013-01-05 17:42:47
URL: http://weeklyapocalypse.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback