ANNA - 21/12-12

 
Idag är alltså dagen då vi alla skulle gått under. Passande, med tanke på namnet av våran blogg. I vilket fall som helst; detta hände såklart inte, eftersom jag skriver detta inlägg i mitt rum, i lung takt, och hör enbart tystnaden. Som vi alla vet förutspådde Mayaindianerna detta, och jag tycker att taken på att detta folk gjorde en kalender för ett par tusentals år sedan och förutspådde något som dock inte slog in, och här är vi, på just detta datum, är ganska fascinerande. De tänkte antaligen "men det här behöver inte vi oroa oss för; vi är döda då", och nu är vi här. I vilket fall tyckte jag att jag och min familj skulle passa på att kolla på 2012 nu när det endå är den tjugoförsta. Jag menar, att kolla på filmen om hur undergången den 21/12 ska gå till på den 21/12, den chansen kommer aldrig igen. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback